Mijn CRV

Uw persoonlijke CRV-account

Voordelen

mijn crv
  • Inzicht in uw persoonlijke gegevens
  • Uw productdeelnames beheren
  • Eenvoudig aanmelden voor nieuwe apps
Mijn CRV is uw persoonlijke, online account waarop u inlogt met uw e-mailadres en wachtwoord. Via Mijn CRV heeft u direct toegang tot uw persoons- en bedrijfsgegevens en vindt u een overzicht van alle deelnames die u bij CRV heeft. U klikt vervolgens op het icoon van een applicatie om het programma te gaan gebruiken.
Ook kunt u zich in Mijn CRV eenvoudig aanmelden voor CRV Dier en CRV Bedrijf. Deze twee programma’s gaan het huidige VeeManager op termijn volledig vervangen.

CRV werkt hard aan vernieuwing van de software waarmee we u ondersteunen in uw bedrijfsvoering. Onze nieuwe apps en programma’s zijn nu nog gebruiksvriendelijker en uw data blijven ook in de toekomst goed beschermd.

Mijn CRV blijft uitbreiden

Maar hier blijft het niet bij, want de komende maanden komen er stapsgewijs functionaliteiten bij. Zo kunt u in Mijn CRV binnenkort ook uw facturen inzien, machtigingen beheren, verloren oormerken doorgeven en documenten archiveren. En bent u eenmaal ingelogd in Mijn CRV, dan hoeft u straks niet opnieuw in te loggen in de nieuwe webshop (vanaf komende zomer).

Maak tijdelijk kosteloos gebruik van CRV Dier en CRV Bedrijf

VeeManager-deelnemers die zich nu aanmelden voor Mijn CRV, mogen tot 1 september 2021 kosteloos gebruikmaken van CRV Dier en CRV Bedrijf. Zo kunt u op uw gemak alvast alle functionaliteiten bekijken en uitproberen. U hoeft hiervoor niets dubbel in te voeren, want alles wat u in CRV Dier en CRV Bedrijf invoert (behalve in de module Gezondheid), zetten we automatisch ook in VeeManager. U kunt zich aanmelden via onze klantenservice via 078 15 44 44.

Zo logt u in op Mijn CRV

We gaan alle klanten van CRV gefaseerd toegang geven tot Mijn CRV. Daarvoor krijgt u in de komende maanden twee e-mails. In de eerste mail lichten we Mijn CRV toe en in de tweede e-mail vragen we u in te loggen met een tijdelijk wachtwoord. Het wachtwoord dient u na het inloggen direct te wijzigen.
Wilt u zich liever nu al aanmelden? Dat kan! Neem dan contact op met CRV Klantenservice via 078 15 44 44 of klik op onderstaande registratiebutton.

REGISTREER NU

Een persoonlijk Mijn CRV-account biedt u veel voordelen. Allereerst staat alle informatie die belangrijk voor u is op één plek. Denk aan uw persoons- en bedrijfsgegevens, uw facturen en een overzicht van alle apps en applicaties van CRV waar u gebruik van maakt. Vanaf één centrale plek kunt u in alle programma’s inloggen.

Daarnaast is de nieuwe manier van inloggen toekomstbestendig. Wanneer u eenmaal ingelogd bent, kunt u namelijk eenvoudig wisselen tussen programma’s of locaties, zonder steeds opnieuw te moeten inloggen.

Als derde bestaat onze huidige software, waaronder VeeManager, inmiddels 20 jaar. Op het gebied van software zijn er de afgelopen decennia grote sprongen gemaakt. Overstappen naar nieuwe software biedt meer mogelijkheden om uit te breiden, programma’s gebruiksvriendelijker te maken en data nog beter te beveiligen.

Als u gebruik wilt maken van de nieuwe apps van CRV, heeft u een Mijn CRV-account nodig. Gebruikt u VeeManager? Dan heeft u ook een Mijn CRV-account nodig, aangezien VeeManager aan het einde van 2021 overgaat in CRV Dier en CRV Bedrijf. Deze twee programma’s zijn straks alleen nog via uw persoonlijke Mijn CRV-account te bereiken. Wanneer u nu alvast inlogt, kunt u op uw gemak kennismaken met de nieuwe programma’s. Voor VeeManager-gebruikers is dit tot 1 september 2021 zelfs kosteloos.


Jazeker! Zodra u inlogt in Mijn CRV, ziet u alle programma’s staan van CRV waar u gebruik van maakt. Naast CRV Dier en CRV Bedrijf vindt u hier bijvoorbeeld ook CRV HerdOptimizer, CRV Mineraal en CRV FosfaatPlanner (als u deze bij CRV afneemt). Als u eenmaal ingelogd bent in Mijn CRV, hoeft u voor CRV Dier, CRV Bedrijf en CRV HerdOptimizer niet opnieuw in te loggen als u deze programma’s opent. Klikt u op CRV Mineraal of CRV FosfaatPlanner, dan dient u extra in te loggen met uw UBN en wachtwoord. Zodra deze laatste programma’s ook overgezet zijn op de nieuwe software, hoeft u ook daarvoor niet meer dubbel in te loggen.

Klanten van CRV krijgen de komende maanden twee e-mails. In de eerste e-mail wordt Mijn CRV toegelicht en in de tweede e-mail wordt verzocht in te loggen met een tijdelijk wachtwoord. Het wachtwoord dient na het inloggen direct gewijzigd te worden. Wilt u zich liever nu al aanmelden? Dat kan! Neem dan contact op met CRV Klantenservice via 078 15 44 44.

Er zijn op dit moment nog applicaties, zoals CRV Mineraal en CRV FosfaatPlanner, waarbij u kunt inloggen via de huidige manier, met UBN en wachtwoord. In de toekomst zal deze manier van inloggen verdwijnen en kunt u alleen nog inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Tip: de gebruikersnaam van uw Mijn CRV-account is altijd een e-mailadres. Bent u alleen uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u dit wijzigen via het inlogscherm van Mijn CRV via ‘wachtwoord vergeten’. Weet u niet meer met welk e-mailadres u bij ons geregistreerd staat? Neem dan contact op met CRV Klantenservice via 078 15 44 44.


Nee, u hoeft geen gegevens dubbel in te voeren als u CRV Dier en CRV Bedrijf wilt uitproberen. Alle gegevens die u invoert, worden tussen VeeManager, CRV Dier en CRV Bedrijf onderling uitgewisseld. Er geldt hierop wel één uitzondering: gegevens die u in het onderdeel Gezondheid zet, worden niet onderling uitgewisseld en zijn alleen beschikbaar in het programma waarin u de gegevens zet.


Gebruikt u momenteel VeeManager en kiest u er definitief voor om over te stappen naar het onderdeel Gezondheid in CRV Dier? Dan dient u een bewuste keuze te maken vanaf wanneer u eenmalig uw diergezondheidsgegevens wilt overzetten naar CRV Dier. Zorg er eerst voor dat u alles heeft bijgewerkt in VeeManager. Het invoeren van behandelingen van dieren die afgevoerd zijn, is in CRV Dier namelijk niet mogelijk. De gezondheidshistorie van uw dieren wordt overgenomen uit VeeManager. De standaardbehandelingen kunnen niet worden overgenomen. Deze vult u eenmalig opnieuw in. Na het overzetten kunt u niet meer in het onderdeel Diergezondheid in VeeManager.


Jazeker, deze kunt u vinden onder het kopje ‘instructievideo’s’ op de pagina van CRV Dier. Hier staan ook instructievideo’s over het onderdeel Gezondheid.


Ja, binnenkort kunt u ook uw facturen inzien, machtigingen beheren, verloren oormerken doorgeven, documenten archiveren en hoeft u niet apart in te loggen in de nieuwe webshop (zodra deze live is) als u al in Mijn CRV bent ingelogd.


Elke veehouder krijgt (gefaseerd) een uitnodiging van ons om zich aan te melden bij zijn persoonlijke Mijn CRV-account. Om de overgang zo goed mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat u overstapt zodra u de uitnodiging van ons krijgt. U kunt dan nog steeds tijdelijk VeeManager op de oude manier gebruiken.


CRV heeft in samenwerking met veehouders een lijst met eisen en functionaliteiten opgesteld waaraan CRV Dier en CRV Bedrijf minimaal moeten voldoen. Wanneer al die functionaliteiten aan CRV Dier en CRV Bedrijf toegevoegd zijn, zal VeeManager klaar zijn om stopgezet te worden. Dit zou vanaf september 2021 al het geval kunnen zijn als alles volgens planning verloopt. Wij adviseren u dus om zo snel mogelijk via Mijn CRV de nieuwe CRV Dier-app en CRV Bedrijf-applicatie te gebruiken, dan kunt u vast wennen aan hoe het is om met deze programma’s te werken.


Voor de totstandkoming van programma’s als Mijn CRV, CRV Dier en CRV Bedrijf werken wij altijd met testgroepen met daarin veehouders die de programma’s alvast gaan gebruiken. Zij testen de nieuwe programma’s net zolang totdat zij aangeven dat ze goed genoeg zijn om door alle klanten van CRV te laten gebruiken. De meeste veehouders uit de testgroepen geven aan dat het in het begin even wennen is, omdat alles er anders uitziet, maar dat ze nu niet anders meer willen.