Ontvang uw CRV-factuur voortaan digitaal

feb

In Nederland ontvangen meer dan 13.800 veehouders hun CRV-factuur reeds meer dan een jaar digitaal. Vanaf februari biedt CRV de CRV-factuur ook digitaal aan in Vlaanderen. U hebt daarbij als veehouder zelf de keuze: digitaal of op papier.

Een digitale factuur heeft veel voordelen. Zo wordt er minder papier verbruikt. Doordat u uw digitale facturen eenvoudig kan archiveren in uw eigen archief, zoals de harde schijf van uw computer, zijn ze bovendien steeds overzichtelijk en makkelijk terug te vinden.

Nog makkelijker is dat uw CRV-factuur voortaan ook meteen wordt opgeslagen in een zogenoemde bedrijfseigen portal. De mogelijkheid hiervoor wordt u kosteloos aangeboden door CRV. Om dit alles in goede banen te leiden heeft CRV een samenwerking opgestart met ZET Solutions, een Nederlands bedrijf dat veel ervaring heeft in de digitale facturatie. Het verzenden van de digitale factuur zal via dit bedrijf verlopen.

Wilt u graag meer weten over de digitale facturatie? Wilt u weten wat uw opties zijn of hoe het werkt? Kijk dan op onze klantenservicepagina. Of neem gerust contact op met de CRV Klantenservice via 078 15 44 44 of via ons e-mailadres. In het CRV magazine van februari leest u ook meer uitleg over digitale facturatie.

Aanmelden voor digitale facturatie kan vanaf 10 februari