Verbeteringen in bestelproces CRV

categorie Algemeen
30
sep
2014
0
Reacties
CRV verbetert bestelprocessen
CRV verbetert bestelprocessen

Klanten die bij CRV bestellen moeten dat zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk kunnen doen. Daarom hebben wij per 1 oktober een aantal verbeteringen in het bestelproces doorgevoerd. Duidelijke en gerichte informatie was daarbij telkens het oogmerk.

Op drie onderdelen is er aan de klant gedacht:

– Van alle stieren wordt voortaan specifieke informatie gegeven over beschikbaarheid en levertermijn;
– U krijgt van ons zo concreet mogelijke leverdata.
– In de webshop krijgt u informatie over de status van uw orders.

Concrete leverdatum
U krijgt van ons voortaan de geplande datum te horen waarop uw bestelling wordt geleverd. Dit kan ook een range van vijf dagen zijn. Dit geldt voor alle bedrijven, ook klanten die niet aan mpr deelnemen.

Is de datum van uw bestelling minder dan acht dagen voor een volgende geplande levering, dan is de datum van levering ingevuld. Is dat meer dan acht dagen, dan wordt een range van vijf werkdagen vermeld bij de individuele stier.

Het verschil tussen een geplande levering en een levering op verzoek blijft behouden. Bij levering op verzoek vindt u bij de onmiddellijke beschikbaarheid van een stier een concrete datum.

Beschikbaarheid van stieren
U hebt belangstelling voor een individuele stier? Voortaan krijgt u beter inzicht in zijn beschikbaarheid. Daarbij werken we met een ‘stoplicht’:

– Groen: de stier is beschikbaar en u ziet een zo concreet mogelijke leveringsdatum.
– Oranje: de stier niet meteen leverbaar. U ziet een datumrange van vijf werkdagen.
– Rood: u ziet de melding dat deze stier pas na minimaal zes weken leverbaar is.

Meer informatie over bestelling
In de webshop vindt u informatie over de termijnen en de mogelijkheden van uw levering. Nieuw is de bestelhistorie, waarin ook de meest recente bestellingen zijn opgenomen. De openstaande orderregels worden bovenaan de bestelhistorie getoond en op elke orderregel is de status vermeld. Toegevoegd is de orderstatus ‘onderweg’.

Naast een orderbevestiging ontvangt u voortaan twee dagen voor levering per e-mail ook een leverbevestiging en een geleidebiljet. Zo weet u wat u gaat ontvangen en wat eventueel nog openstaat, maar nog niet geleverd kan worden.

Met deze aanpassingen wil CRV het volledige bestelproces voor u als klant zo eenvoudig mogelijk houden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *